• Хөвсгөл аймаг
  • Хөвсгөл аймаг
  • Хөвсгөл аймаг
ОЮУНЫ ХӨГЖЛИЙН БЭРХШЭЭЛТЭЙ ХҮҮХЭД ЗАЛУУСЫН “ ХӨГЖИЛД ХАМТДАА" ТУСГАЙ ОЛИМП АМЖИЛТТАЙ ЯВАГДАЖ БАЙНА...       Мөнгөний бодлогын мэдэгдэл...       АТГ-ын ажлын хэсэг манай аймагт...       2017 оны 3 дугаар улирлын мэдээ...       70381111 утас ажилуулах журам...       7038-1111 УТСАНД 2017.08.01 НЭЭС 08 САРЫН 31 ХҮРТЭЛХ ХУГАЦААНД НИЙТ 27 ДУУДЛАГА ИРСЭН БАЙНА...       "МӨНГӨН ТЭМДЭГТИЙН СОЁЛТОЙ ХЭРЭГЛЭЭ" АЯН...       7038-1111 утсанд ирсэн санал хүсэлт гомдол, түүний шийдвэрлэлт...       Монгол банкны мэдэгдэл...       Монгол банкнаас мэдээллэв...       2017 ОНЫ НЭГДҮГЭЭР САРЫН ЦАГ АГААРЫН УРЬДЧИЛСАН МЭДЭЭ ...       5 сарын Өргөдөл гомдлын мэдээ...       70381111 төвд байгууллагууд ажиллаж байна...       3 сарын өргөдөл гомдол...       2 сарын өргөдөл гомдлын мэдээ...      
2015 оны 4 дүгээр улиралд иргэдээс төрийн захиргааны төв байгууллага, албан тушаалтанд хандаж ирүүлсэн өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн байдал /өссөн дүнгээр/

2015 оны 4 дүгээр улиралд иргэдээс төрийн захиргааны төв байгууллага, албан   тушаалтанд хандаж  ирүүлсэн өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн  байдал /өссөн дүнгээр/

Хүснэгт №1

 

 

 

 

Байгууллагын нэр

 

Нийт ирсэн өргөдөл гомдлын тоо

Шийдвэрлэлт

 

 

Шийдвэрлэлт

Шийдвэрлэж хариу өгсөн

Бусад байгууллагад шилжүүлсэн

Хугацаа хэтрүүлж шийдвэрлэсэн

Хугацаа болоогүй

 

1

 

Аймгийн ЗДТГазар

 

2339

 

1833

 

169

 

158

 

179

 

78,36%

 

2

 

Сумдын ЗДТГазар

 

19150

 

18471

 

264

 

28

 

387

 

96.45%

 

3

Эрхлэх асуудлын хүрээний агентлаг, байгууллагууд

 

10459

 

10104

 

53

 

31

 

271

 

96.60%

 

4

 

Дүн

 

31948

 

30408

 

486

 

217

 

837

 

90.47%

 

 

 

 

 

 

2015 онд иргэдээс төрийн захиргааны төв байгууллагад хандаж ирүүлсэн                                                                                          өргөдөл, гомдол, санал, хүсэлт /хэлбэрээр/

Хүснэгт №2

 

 

Байгууллагын нэр

Нийт ирсэн өргөдөл, гомдол, санал, хүсэлт

Үүнээс

Бичгээр

11-11 төвөөр

Цахим хэлбэрээр

Утсаар хандсан

Биечлэн уулзсан

Бусад

 

1

 

Аймгийн ЗДТГазар

 

2339

 

595

 

52

 

-

 

806

 

886

 

-

 

2

 

Сумдын ЗДТГазар

 

19150

 

17497

 

-

 

25

 

480

 

1061

 

87

 

3

 

Эрхлэх асуудлын хүрээний газар, хэлтэс, албад

 

10459

 

9357

 

2

 

12

 

171

 

889

 

28

 

4

 

Дүн

 

31948

 

27449

 

54

 

37

 

1457

 

2836

 

115

 

 

 

 

 

 

 

 

Өргөдөл, гомдол, санал хүсэлтийн агуулга  /4 дүгээр улирлаар/                                                                                                         

Хүснэгт №3

 

  №

 

Байгууллагын нэр

 

Зонхилж байгаа асуудал /тоо, нийт өргөдөл, гомдолд эзлэх хувь/

  1.  

Хөвсгөл аймаг

Нийт 31948 өргөдлөөс  1. Хүсэлт-30091    /94.1%

                                        2. Гомдол-1012    /3.2%

                                        3. Санал-845            /2.7%

 

1.Нийгмийн халамж, үйлчилгээний асуудлаар   13992     /43.8%

2.Иргэний бүртгэлтэй холбоотой     5387     /16.9%

3.Газрын эрх зүйн асуудлаар          4780       /15%

4.Ажилд орохыг хүссэн        4574        /14.3%

5.Нийгмийн даатгалтай холбоотой  3215      /10%

 

·         Аймгийн Засаг даргын “Иргэндээ ээлтэй аймаг үйл ажиллагааны хөтөлбөрийн “Төрийн үйлчилгээ-Иргэнд” хэмээх зорилтын хүрээнд нийт 23-н сумын хөдөөгийн 88 багийн 42 цэгт төрийн үйлчилгээг цогцоор нь үзүүлэхээр төрийн албан хаагчдаас бүрдсэн ажлын 3-н хэсэг нийт 5000 гаруй километр замыг туулан ажилласан нь иргэддээ төрийн үйлчилгээг ойртуулах оновчтой шийдлийн нэг болсон юм.

 

·         Хөвсгөл аймагт анх удаа E-OFFICE системийн “Төрийн- Ухаалаг дэлгэц”-ийг Мөрөн сумын Иргэдэд үйлчлэх төвд ажиллуулж байна.

 

·         Аймгийн ЗДТГ-ын “Угтах үйлчилгээ-Иргэнээ сонсох утас хэвийн үйл ажиллагаагаа явуулж байгаа бөгөөд тус төвд аймгийн Засаг дарга болон, Засаг даргын эрхлэх асуудлын хүрээний агентлаг, байгууллагын дарга нар тусгай хуваариар ажиллаж, иргэдийн өргөдөл гомдол, санал, хүсэлтийг хүлээн авч газар дээр нь шийдвэрлэж ажиллав.

 

·         Хөвсгөл аймгийн бүх сумдын ЗДТГ-т иргэдэд үйлчлэх “Угтах үйлчилгээ”-г бий болгож “Нээлттэй утас”-ыг ажиллуулж байгаа нь иргэдийн санал хүсэлтийг хүлээн авч шуурхай шийдвэрлэх, цаашдын бодлого хөтөлбөртөө тусган хэрэгжүүлэхэд чиглэсэн бодит ажил болж байна.Мөн бүх сумдад “Иргэний танхим”-ыг бий болгож, зарим сумдад “Нэг цонхны үйлчилгээ”-г нэвтрүүлж иргэддээ төрийн үйлчилгээг хурдан шуурхай хүргэж байна.

 

·         “Цахим Хөвсгөл хөтөлбөр”амжилттай хэрэгжиж, манай аймгийн 20-н суманд төрийн байгууллагуудын интернет сүлжээг холбох ажлыг гүйцэтгэснээр төрийн байгууллагуудын үйл ажиллагаа цахимжин албан бичиг өргөдөл гомдлыг шилжүүлэн хурдан шуурхай шийдвэрлэн ажиллаж байна.

 

·         Аймгийн ЗДТГ-ын Хууль зүйн хэлтсийн Архивын тасгаас 69-н байгууллагын цахим үйлчилгээг 3-5 минутанд үзүүлж буй лавлагааг хэрэглэгчдийн сэтгэлд нийцсэн үйлчилгээгээр нэрлэж болох юм.

 

ХЯНАСАН:

ХЯНАЛТ-ШИНЖИЛГЭЭ, ҮНЭЛГЭЭНИЙ   ТАСГИЙН ДАРГА                       Ч.УРТНАСАН

НЭГТГЭСЭН:

ХЯНАЛТ-ШИНЖИЛГЭЭ, ҮНЭЛГЭЭНИЙ ТАСГИЙН   МЭРГЭЖИЛТЭН                        С.ОТГОНЖАРГАЛ

 

 

Нийтэлсэн: 2016-03-25 15:01:00
Танд мэдээлэл таалагдаж байвал like хийнэ үү. Баярлалаа

Сайтын хандалт

Өнөөдөр:   120
Нийт хандалт:   166949
Таны IP:   34.231.21.123
Facebook messenger